Filtrowanie

Filtruj według

Zastosowanie

Zastosowanie

W naszej ofercie posiadamy laminaty monomerowe oraz laminaty polimerowe przeznaczone do zabezpieczenia wydruków wykonanych na foliach samoprzylepnych i innych materiałach do reklamy zadrukowanych atramentami solventowymi i lateksowymi.Oferujemy laminaty, które doskonale sprawdza się jako warstwa zabezpieczająca wydruk cyfrowy przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych.

Laminat samoprzylepny występuje w różnych wariantach z innym wykończeniem, może być to laminat błyszczący lub laminat matowy w zależności od indywidualnych preferencji oraz efektu, jaki chcemy uzyskać na wydruku cyfrowym.

Laminaty wykazują wysoką kompatybilność zarówno z foliami krótko, średnio, jak i długookresowymi chroniąc je przed zadrapaniami, zmianami koloru i innymi uszkodzeniami. Długookresowe laminaty wylewane służą do zabezpieczania powierzchni posiadających przetłoczenia tj. karoseria auta itp.

Przezroczysta powierzchnia laminatu nadaje powierzchni estetycznego wyglądu.

Laminaty mogą występować w wersji z filtrem UV z przeznaczeniem na zewnątrz oraz bez filtra z przeznaczeniem do wewnątrz. Już po 72 godzinach od momentu naklejenia laminatu materiał zyskuje odporność na wodę, alkohol i rozpuszczalniki analityczne. Laminaty świetnie sprawdzają się też w niesprzyjających warunkach ze względu na ekstremalnie niską i wysoką temperaturę. Laminaty stanowią świetne zabezpieczenie przed zanieczyszczeniem, zarysowaniami, wilgocią, silnym działaniem promieni słonecznych, a dodatkowo wzmacniają zastosowane barwy dzięki wysokiej jakości klejowi UV. Laminaty gwarantują trwałość naklejek, wydruków, etykiet, lakieru itd.

Wszystkie oferowane przez nas laminaty pochodzą z renomowanej fabryki Ikonos, są sprawdzone i zdecydowanie ze względu na swoje właściwości wyróżniają się wśród podobnych produktów innych marek.

W ofercie mamy również laminaty płynne przeznaczone na różnego rodzaju podłoży używanych w druku cyfrowym.

Do zabezpieczenia grafik wydrukowanych na foliach z przeznaczeniem do wyklejenia grafik podłogowych służą folie ochronne, czyli laminaty podłogowe. Laminaty zabezpieczają grafiki przed uszkodzeniem takim jak szybkie ścieranie, ale również przed ryzykiem poślizgu osoby, która po niej będzie chodziła, laminat musi być bezpieczny dla klientów i uczestników ruchu w miejscach publicznych. Laminaty należy dobierać do miejsca, w którym będzie umieszczona reklama podłogowa tak, aby zminimalizować ryzyko i zapewnić pełny dostęp do informacji, jakie chcemy przekazać np. zachowanie dystansu między klientami sklepu, albo usprawnienie komunikacji w sklepie wielkopowierzchniowym.

Laminaty nie są całkowicie gładkie. Ich powierzchnie są tłoczone właśnie ze względów bezpieczeństwa i zabezpieczenia przed poślizgiem. Laminaty muszą jednocześnie posiadać odpowiednią przezroczystość, aby grafika była widoczna i estetyczna.

Naklejki reklamowe, informacyjne czy ostrzegawcze, coraz częściej aplikowane są na podłogach sklepów, aptek, supermarketów, galerii handlowych, sklepów wielkopowierzchniowych oraz różnych miejsc użyteczności publicznej. Specjalne normy wskazują na to, czy laminaty mogą być też używane w pomieszczeniach roboczych i strefach roboczych o zwiększonym ryzyku poślizgu. Są to strefy, w których podczas procesu produkcyjnego lub z powodu metod pracy, regularnie przedostają się na podłogę substancje robocze, które mogą spowodować poślizg: tłuszcze, oleje, artykuły spożywcze, pozostałości posiłków, pył, odpady roślinne itp., Aby przekaz kierowany przy wykorzystaniu podłóg był skuteczny, nośnik musi być dobrze widoczny – czytelny i estetyczny.

Laminaty mogą posiadać różne kategorie Zależnie od przestrzeni, w której będą aplikowane grafiki podłogowe, należy dobrać laminat z odpowiednią kategorią antypoślizgową. W sklepach, aptekach, halach handlowych, czy punktach obsługi klienta wystarczy laminat z kategorią R9. W celu określenia kategorii należy wykonać test, który obejmuje użycie butów, których zewnętrzna podeszwa musi spełniać specjalną normę w zakresie ich wzoru, materiału i twardości. Z różnych kątów płyt testowych wynikają kategorie z klasyfikacją odporności laminatu na poślizg. Określa je właśnie litera „R” na oznaczeniu laminatu. Stosowanie na nośnikach podłogowych certyfikowanych laminatów, z odpowiednią kategorią antypoślizgową to konieczność.

Reklama musi zwracać uwagę klientów i przechodniów wyłącznie ze względu na przekaz, jaki niesie oraz walory estetyczne, a nie ryzyko poślizgu. Planując kampanię reklamową, warto zatem dostosować nośniki do miejsca, w którym mają być eksponowane i wybierać tylko posiadające certyfikaty antypoślizgowe.

Skuteczne zabezpieczenie powierzchni zapewnia nowy produkty z fabryki Ikonos folia CLR antibacterial. Na pierwszy rzut oka materiał przypomina zwykły laminat. To, czego nie widać to specjalne, wzbogacone w tlenki metali powleczenie. Jest ono zabójcze dla mikroorganizmów i skutecznie zapobiega ich namnażaniu. Jednocześnie pozostaje obojętne dla organizmu ludzkiego. Wysoka, oszacowana na 99,9% skuteczności produktu znajduje potwierdzenie w oficjalnym certyfikacie ISO: 22196:2011.